Direktlänk till inlägg 13 februari 2011

Nu är det vår - valpar på gång!!

Av Carina Liljeborg - 13 februari 2011 12:30

Nu börjar det bli vår- Vera och Pim har löpt och är båda parade med vår engelske gentleman Eastonite Orlando /Oboy. Går allting som det ska så får vi en kull gula valpar och en kull med både svarta och gula valpar kring påsk. Så nu håller vi tummarna!!!

Är du intresserad av en valp i någon av dessa valpkullar så får du hemskt gärna höra av dig, gärna via telefon eller mejl.

VÄLKOMMEN!!!

 
 
Ingen bild

Isa

3 mars 2011 10:39

Hej!
Jag mailade för ett tag sedan angående den kommande valpkullen. =) Jag och min sambo är på jakt efter en svart hane och undrar om parningen gick vägen? Och även hur mkt en valp kostar? =)

Tack på förhand,
isabel_eklund@hotmail.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina Liljeborg - 30 juli 2014 20:00

Gracie och jag tillbringade Midsommarafton i en valplåda och när midsommarnatten mörknade hade det fötts 3 fina valpar.      ...

Av Carina Liljeborg - 16 september 2012 09:20

Nu börjar Majas valpar också att bli stora.      

Av Carina Liljeborg - 16 september 2012 09:14


   

Ovido - Quiz & Flashcards