Direktlänk till inlägg 16 september 2012

Bilder på Majas valpar

Av Carina Liljeborg - 16 september 2012 09:20

Nu börjar Majas valpar också att bli stora.

     

 
 
Ingen bild

Tove Berg

23 september 2012 23:24

Åh gud vad fina dom är! Jag tittar runt efter uppfödare av mopsar då jag planerar att skaffa valp vid årsskiftet. Det är så himla spännande (och lite pirrigt) att leta. Jag var inne på din hemsida och blev väldigt uppmuntrad av att se att det finns så bra uppfödare ute i världen som verkligen finns där för råd och frågor, och inte försvinner ur bilden när köpet är klart. Det visar verkligen att ni är superbra, jag är imponerad :)

Jag lämnade min e-mail under URL, så om du får tid kanske du kan rekommendera några bra uppfödare som planerar valpar i slutet av december/början på januari.

Hoppas alla valpar hittar jättefina hem!
MVH Tove

 
Ingen bild

Carina Spårlinas kennel

1 oktober 2012 06:45

Hej Tove, tyvärr hittar jag inte dina kontaktuppgifter. Försök igen . mvh Carina

 
Ingen bild

ullisehrenstrom@spray.se

28 oktober 2014 02:05

Hej jag är intresserad av en mops tik, gärna för utställning, jag har en mops tik hemma som är ca 1 år och vill gärna ha sällskap åt henne och vi vill gärna ha en mops till då vi avgudar denna hundras de är helt underbar! Har du någon fin tik kvar? Jag skulle gärna vilja ha lite stöd i början när jag ställer ut och jag villa gärna ställa ut min äldre tik selma också. Vad är priset för dina valpar?
Hör av dig MVH Ulrika Ehrenström
tel 07

 
Ingen bild

ullisehrenstrom

28 oktober 2014 02:14

0739619620 är mitt nummer till mig Ulrika Ehrenström så ring gärna el riner jag dig!
Mvh Ulrika Ehrenström

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina Liljeborg - 30 juli 2014 20:00

Gracie och jag tillbringade Midsommarafton i en valplåda och när midsommarnatten mörknade hade det fötts 3 fina valpar.      ...

Av Carina Liljeborg - 16 september 2012 09:14


   

Av Carina Liljeborg - 17 augusti 2012 07:24

Här är Maja och Puggens Verners fina valpar 10 dgr.     och så Veras och Franks valpar som nu är 16 dgr     ...

Ovido - Quiz & Flashcards