Direktlänk till inlägg 8 september 2009

Nu är det snart dags....

Av Carina Liljeborg - 8 september 2009 20:45

för Elsa att få sina valpar. Så spännande med denna lilla tjockis. Vi har varit inne hos veterinären och tagit en plåt¨på magen så nu vet jag hur många valpar det är därinne....men jag tänker inte berätta än..Flört Imorgon ska jag ta en bild på denna gulliga valpmage.

 
 
Ingen bild

Marianne

14 september 2009 12:46

Stort grattis till de små valparna.
Pussa alla från mopsarna Mussli och DeDe i Växjö

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina Liljeborg - 30 juli 2014 20:00

Gracie och jag tillbringade Midsommarafton i en valplåda och när midsommarnatten mörknade hade det fötts 3 fina valpar.      ...

Av Carina Liljeborg - 16 september 2012 09:20

Nu börjar Majas valpar också att bli stora.      

Av Carina Liljeborg - 16 september 2012 09:14


   

Ovido - Quiz & Flashcards